Home

Fra arkivet

Kunst bevegel sen

Kunst-turisme 

Av: CULTOURISME INC

Edvard Munch er i spissen av hva Norge (her: Oslo og omegn) kan fronte internasjonalt, også med sine 30 000 presseklipp etter Munch-jubileet nylig

::::::::

 
Edvard Munchs kunst fra hans beste faser er fremdeles så attraktiv, at hans virke kan kobles så og si til et hvert salgsprodukt og de ville bare kunne dra fordel av det.
Men vil det gavne Munchs navn og hans kunstneriske integritet?
 
Munch vs Danskebåten
Nå viser det seg at Munch som merkevare relateres til folkelige Color Line og Thon, i en ny avtale velsignet av V-Kultur- og næringsbyråd i Oslo, Bjercke, og direktør Henrichsen, Munch-Museet, lansert i dag.
Munch var i sin tid kontroversiell og talentfull, men han levde et stille og tilbaketrukket liv på mange måter.
Er det relevant å mene at hans virke lett lar seg relatere til ja, hva blir det neste, Hennig-Olsen is?
Og hva…

View original post 615 more words

Advertisements
Comments Off on [KULTURISME] FERIST KUNSTFERIE